Herskapelig hos Gunn
En blogg om hverdagsliv og interiør, og alt som faller meg inn
onsdag 24. juni 2026
Æ nyter morgen 🌸
Monica , Turid , cec og siv - champangie gruppa 🍾neste tradisjon her 18 juli 😂starter seinere og seinere holde ut lengere på kvelden 😂første gang var det kl 9 og år blir det 12.30 lunsj
Hele gjengen som sover , deilig nyte fine plassen , morgen uansett hvor så ut vinduet 😍
Så heldig vi champiangjen å bli invitert med hit 😍🍾
Mora til siv har ordnet hjemme laget lappis 😍
Sjekket inn her 😍
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)