søndag 20. september 2015

For alle mine venner, enten seg være nære eller bekjente , bare for att. En av de lengste innleggene noen gang vil gjøre , og den meste ekte også . Alle vil gå igjennom vanskelige tider noen ganger . Livet er ikke lett . Bare noe og tenke på , visste du at den personen som er den sterkeste er vanlighvis de mest følsome , viste du at folk som viser mest godhet er de første til å bli dårlig behandlet , visste du at de som tar vare på andre hele tiden er oftes de som trenger mest omsorg. visste du at de tre vanskeligste  ting og si er at jeg elsker deg , jeg er trist , og hjelpe meg.... noen gang for de en person ser lykkelig ut , må du se forbi deres smil og se hvor mye smerte de kan ha i seg .
Til aklle mine venner som går igjennom noe problemer nå - la oss begynne og dele dette mellom oss . vi trenger alle posetive intensjoner akurat nå .kan jeg spørre mine venner uansett hvor du er om det er familieproblemer, sykdom , bekymringer , jobbespørsmål problemer av alle slag og trenger bare og vite om noen bryr seg.
Det er dessverre så mange som sliter og ikke minst vil snakke om det , alle sammen sliter med noe . 
I den travle hverdagen er det få som har tid til og tenke over det , alle har så mye med sitt, og det og spørre om hjelp sitter nok langt inn hos de fleste. vi må bli flinkere , hvis ikke hvordan skal det bli....
Å det sitter nok mange ensomme der ute , som ikke har så mange.....
Det er i motbakke det går oppover og sterkere blir vi.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar