torsdag 23. mars 2017

Torsdag og snart helg

Uff uff her laver det ned med snø - full vinter, dette har ikke jeg bestilt - her ønskes det vår og vi satte ut grillen og grillet på mandag .
Her skulle jeg endelig komme oss ut på tur i dag med snuppene , men det går ikke det laver ned.
Martin har turdag - så dem snør vel ned i dag, håper det blir litt oppholds til dem .
Gutta er på vei til Halden for og spille siste kamp - avgjørende om opprykk - tvi tvi heia heia ....
Her skal vi se kampen på storskjerm i hallen, så det blir spennende , kom kom kom.
Så det blir vaffel lunsj på Haugen, i stede for ut på tur i dag , sier ikke nei til vaffel , heidis spesial .
Malin drar på skitur i dag - så da blir det noen dager alene på lilleprinsen og meg , må finne på noe koselig mellom slagene .
så ønsker alle sammen som titter innom en fin fin torsdag - selv om vi drukner i snø , både jeg og mine påskeliljer ute på verandan ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar